wtorek, 8 stycznia 2013

RedStone: Co wiemy o komparatorze?

Zacznijmy od tego, że jest to nowy przedmiot, który wejdzie do gry dopiero w wersji 1.5, ale już możemy go testować w wersjach testowych (snapshot). Receptura jest pokazana w moim starszym poście.


Dwa tryby

  1. To ten, w którym przednia pochodnia się nie świeci. Działa on tak, że porównuje dwa napięcia A (z tyłu) i B (z boku, ale nie z dwóch stron naraz), jeżeli energia A jest większa lub równa B to przejdzie dalej. 
  2. W tym trybie przednia pochodnia jest zapalona. Różnica od pierwszego trybu polega na tym, że w drugim od energi B jest odejmywana energia A.
                                                    Bugi z komparatorem
  • Gdy damy energie do dozownika (dispenser) np. kładząc za nim czerwoną pochodnię, a następnie położymy tuż przed nim komparator to dozownik będzie wyrzucał z niego przedmioty w maksymalnym tempie
  • (to dla tych, którzy trochę bardziej interesują się RedStone) W wersji 1.5 usunięte będzie aktualizowanie tłoków (chociaż być może nie, ale zakładamy, że tak), chyba że ręcznie lub za pomocą  komparatora, który jest skierowany w stronę tłoka (może być jedna kratka odstępu)
                                                   Inne
  • Jeśli położymy komparator tuż za "cheaty chest" to energia przekazywana przez niego dalej będzie wzrastać z ilością przedmiotów w skrzyni (działa też z lejkiem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz